1e jeugdwedstrijd in het welinkbos

Zondag, 7 juli 2019

We vissen aanstaande zaterdag de 1e wedstrijd voor jeugd t/m 13 jaar

Op zaterdag 13 juli houdt de visvereniging speciaal voor kinderen tot en met 13 jaar een viswedstrijd bij de vijver in het Welinkbos. De viswedstrijd is voor alle kinderen die het leuk vinden om mee te doen; deelname is gratis.

Vooraf aanmelden hoeft eigenlijk niet. Wel moet je zorgen dat je op tijd aanwezig bent. We willen om 13:00 uur gaan loten zodat iedereen op tijd op zijn plek zit. Van 13:30 uur tot 15:30 uur wordt er dan gevist. Aansluitend hebben we dan nog de prijsuitreiking." De visvereniging zorgt dat er voldoende begeleiding aanwezig is voor de jonge vissers en dat er veilig gevist wordt.

Deelnemers hoeven geen lid te zijn en zelfs wie geen hengel heeft, is harte welkom. De club zorgt dan voor materiaal. Ook voor een extra hengel, lokvoer en aas kun je die avond bij de aanwezige leden van de visvereniging terecht. Ouders of grootouders zijn ook welkom om gezellig een stoeltje mee te brengen om de jeugd aan te moedigen.

Geef je op via het aanmeldingsformulier dan weet je zeker dat je mee kunt doen