Vissen op de Noordzee te Vlissingen

Woensdag, 6 november 2019

(Bijna) Dagelijks vertrekt de Waypoint vanuit de binnenhaven van Vlissingen voor een gezellige en onvergetelijke dag vissen op de Westerschelde of de Noordzee.

Door de ideale ligging van de Westerschelde is het met bijna alle windrichtingen mogelijk om een plezierige dag vissen te beleven voor iedereen.
Met top stekken zoals “de Spijkerplaat”, “Geul van de Walvis staart” en de “Sluise Hompels” zijn zeer goede visgronden met minder dan een uur varen te bereiken.En met weinig vaartijd tussen de verschillende stekken blijft er dus veel tijd over om te vissen.

"Vandaag (5 november 2019) heeft Jan zijn 2 jaar jongere broertje Johan (83)mee genomen. Al met al na een vertraging van een ruim uur door de drukte onderweg met samengeknepen billen op pad gegaan met deze, enigszins “ fragiele bemanning” en ieder golfje probeerde ik te omzeilen😅De eerste plek was ‘naar mijn beleving’ iets te onrustig voor deze heren dus veranderden we onderweg van bestemming. Aldaar bleek dat een golfje echt geen probleem was voor de mannen en besloten we na de nodige kleine wijting toch maar om naar de hompels te gaan.Dit bleek een prima zet! De heren uut omgeving Dinxperloooooooo konden hier hun hart ophalen aan de vele scharren en mooie wijtingen. Zo, héhé, gelukkig mag ik ff rustig zitten bij het terug varen.Het is niet erg dat ‘ze’ een daagje ouder worden maar dat de hele dag beaazen en ingooien elke 3 minuten begint toch echt op werken te lijken😅
Heren bedankt en hopelijk tot volgend jaar!! "

Jacco

kijk hier naar het filmpje