Wedstrijden 2020

Donderdag, 9 juli 2020

Door Corona zijn we genoodzaakt ons schema aan te passen

Het bestuur heeft in vergadering besloten om de vakantiekoppelwedstrijden niet door te laten gaan.
De koningswedstrijden worden allemaal aan het Blauwe meer gehouden.
  • Het reglement is hiervoor tijdelijk aangepast.
  • Er tellen drie wedstrijden mee.
  • We vissen alleen op gewicht, de visser moet zelf wegen, de controleur houdt 1,5 meter afstand en noteert het gewicht.
  • Eerst telt je plaatsing bijvoorbeeld nr 1, 2,1,5,6,11 in het vak . Dan tel je drie keer de hoogste plaatsing in het vak  dus 1,2,1.
  • Het gewicht van dezelfde drie wedstijden wordt opgeteld. Het gewicht van de andere wedstrijden telt niet mee in je totaal. ook al was je gewicht daar misschien wel meer.
  • Je kunt meedoen voor 20 euro alle koningswedstrijden.
  • We vissen allen met vaste stok.
  •  Loting coronaproof.  Je pakt bij de loting een opgevouwen papier  met je lotnummer.
  • Houdt 1,5 meter afstand . Geldt ook voor toeschouwers.